جراحی زیبایی بینی در اصفهان
نوشته شده توسط : خانم نویسنده

جراحی زیبایی بینی در اصفهان  یا در اصطلاح پزشکی رینوپلاستی، جراحی است که برای تغییر شکل بینی یا بهبود عملکرد بینی انجام می شود. دلایل پزشکی مختلفی برای انجام این نوع جراحی وجود دارد. گاهی جراحی بینی برای ترمیم و اصلاح مشکلات تنفسی انجام می شود و گاهی برای تغییر شکل بینی ناشی از نقص مادرزادی یا آسیب ناگهانی ناشی از ضربه یا تصادف انجام می شود. اگر قصد تغییر ظاهر بینی خود را دارید، ابتدا باید با جراح خود در مورد آن صحبت کنید. متخصصان با تجربه زیاد در زمینه جراحی گوش، گلو و بینی آماده کمک به شما در این زمینه هستند.

در طول مشاوره، اهداف جراحی بینی خود را با پزشک خود در میان بگذارید و به او بگویید چه چیزی باعث ناراحتی شما می شود و چگونه بینی خود را تغییر دهید: چه چیزی بینی شما را آزار می دهد. حیف که چطوری قصد تغییرش رو داری با این روش، جراح می تواند ویژگی های صورت شما را بهبود بخشد تا زیبایی منحصر به فرد و طبیعی صورت شما را بهتر نشان دهد. مقاله زیر راهنمای جامع و کاملی برای کسانی است که قصد جراحی بینی را دارند. این مقاله به تمام سوالات و نکات مهم در این زمینه می پردازد تا به شما کمک کند بهترین تصمیم را برای این عمل زیبایی بگیرید. پس به ما بپیوندید

 

عمل بینی یا رینوپلاستی چیست؟

 اما ممکن است از خود بپرسید رینوپلاستی چیست یا چگونه جراحی بینی می تواند به اهداف زیبایی من دست یابد؟ رینوپلاستی به چه معناست؟ رینوپلاستی از دو کلمه رینوپلاستی (به معنی بینی) و رینوپلاستی (به معنای جراحی پلاستیک یا ترمیمی) تشکیل شده است. همانطور که قبلا ذکر شد این جراحی برای تغییر، تقویت و بهبود ساختار بینی انجام می شود. قبل از جراحی، جراح ساختار بینی و سایر ویژگی های صورت شما را ارزیابی می کند تا دید درستی از نتایج جراحی به شما بدهد. پس از آن، به شما توضیح داده می شود که چه انتظارات واقع بینانه ای باید پس از جراحی داشته باشید، میزان خطرات، زمان بهبودی و هزینه های مربوط به جراحی، از جمله هزینه تجدید نظر در جراحی بینی. تکنیک های مختلفی برای تغییر فرم بینی وجود دارد که بسته به نوع بینی فرد، به طور کلی جراحی بینی برای بینی های گوشتی و استخوانی متفاوت است.

 

جراحی بینی گوشتی

رینوپلاستی یکی از سخت ترین جراحی های بینی است زیرا پوست و غدد چربی ضخیم تر از سایر انواع بینی هستند و قرار دادن پوست روی ساختار غضروف استخوانی پس از برش را دشوار می کند.

رینوپلاستی بینی چیست؟ رینوپلاستی که به آن رینوپلاستی نیز گفته می شود، شامل برداشتن غضروف های اضافی و سوراخ های اضافی بینی برای رسیدن به شکل ایده آل بینی است. در این نوع جراحی، پزشک سعی می کند قسمت پایین بینی را صاف و جمع کند تا نوک بینی به شکل دلخواه برسد. همانطور که قبلا ذکر شد، کشیدن پوست روی غضروف استخوانی در بینی می تواند دردناک باشد و می تواند باعث زخم و آسیب شدید شود، بنابراین متخصصان سعی می کنند با کار بر روی نوک و غضروف میانی به شکل دهی بینی کمک کنند.

 

اطلاعات بیشتر در اصفهان سیصد و شصت 





:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: